Jaké pojistné události řešíme?
Dopravní nehody
Pomůžeme vám s vyřízením škody po nehodě - ať už jde o opravu karoserie nebo obytné nástavby, výměnu dílů, lakování a podobně.
Živelní události
Zajistíme opravu poškození způsobeného kroupami, větrem, povodní nebo jinými přírodními živly.
Vandalismus
Opravíme zničené dveře, rozbité sklo, poškrábaný lak, nebo jiné úmyslné poškození.
Střet se zvěří
Postaráme se o opravy čelní části vozu, světlometů, chladiče a podobně.
Kombinované škody
Postihlo vás víc škod najednou? Umíme řešit více pojistných událostí současně, včetně jejich kombinací.
Jiné?
Pokud váš typ události není uveden, kontaktujte nás a najdeme řešení.
PRO VÁS
Bez starostí
Přivezte auto a dejte si nohy na stůl. Tým Nomivans za vás vyřídí:
- Kompletní komunikaci s pojišťovnou
- Veškerou administrativu a papírování
- Kalkulaci pro pojišťovnu
- Objednání originálních dílů
- Celkovou opravu vozu
- opravy nebo výměny dílů
- karosářské práce
- truhlářské práce
- lakování
Již jsme pro vás vyřídili
70+
pojistných událostí
Jsme oficiální partner pojišťoven:
Nejsme oficiálním partnerem vaší pojišťovny?
Nevadí, spolupracujeme i s pojišťovnami mimo partnerskou síť.
Kontaktujte nás
Otevírací doba
Pondělí - pátek: od 8:00 do 17:00
Sobota - neděle: zavřeno
Zavolejte nám
Rádi vás uslyšíme. Jsme vám k dispozici na 778 981 614.
Kde nás najdete?
Jsme vám k dispozici na naší Nomivans pobočce v Praze - Tuchoměřících
Adresa
Ke Kopanině 577, Tuchoměřice, 252 67
GPS
50.1218731N, 14.2847806E
Jak se k nám dostanete?
Z dálnice D7 od Středokluk: Sjeďte na výjezdu 3 směrem na silnici III. třídy, po půl kilometru odbočte vpravo směrem do ulice Ke Kopanině. Na prvním kruhovém objezdu vyjeďte 2. výjezdem. Na druhém kruhovém objezdu vyjeďte 1. výjezdem. Najdete nás po pravé straně. Dále se navigujte dle cedulí Campiri.
Napište nám skrze formulář
Nejjednodušší je napsat nám skrze kontaktní formulář. Ozveme se vám do 24 hodin.
Často kladené dotazy
V jakém případě hradím spoluúčast?
Spoluúčast se hradí v případě, kdy škodu řešíte z havarijního připojištění. Pokud se jedná o škodu řešenou z povinného ručení viníka, spoluúčast neplatíte.
Jakou mám výši spoluúčasti?
Výše spoluúčasti je uvedená ve vaší pojistné smlouvě. Obvykle spoluúčast činí 10%, min. však 10 000 Kč.
Kolik za opravu zaplatím?
Náklady na opravu hradí pojišťovna. Vy platíte pouze spoluúčast podle pojistné smlouvy. V případě, že je vozidlo registrováno na firmu, která je plátcem DPH, hradíte i DPH z celkové ceny opravy.
Kdy mě vezmete na servis?
Po vyřízení všech administrativních náležitostí (nahlášení škody, dodání potřebných podkladů apod.) objednáváme potřebné díly. Jakmile dorazí, domluvíme se s vámi na termínu přistavení vozidla k opravě.
Je potřeba záloha na opravu?
Ano, při řešení škodní události požadujeme jistinu ve výši vaší spoluúčasti, abychom mohli objednat originální, nevratné díly. Po dokončení opravy se jistina použije na úhradu spoluúčasti. Pokud spoluúčast nehradíte, jistinu vám vrátíme.
Kdy volat policii k nehodě?
Policii volejte vždy, pokud:
- dojde k újmě na zdraví,
- předpokládaná škoda přesahuje 100 000 Kč,
- je poškozen majetek třetí osoby,
- nedohodnete se s druhým účastníkem na popisu nehody.
Musím vyplňovat nehodový děj a pořídit fotodokumentaci z místa nehody?
Ano, obojí je nezbytné pro nahlášení pojistné události. Bez záznamu a fotografií z místa nehody nemusí pojišťovna událost uznat nebo může výrazně zkrátit pojistné plnění.
Mohu vozidlo po nehodě používat, než dorazí díly?
Pokud je vozidlo technicky způsobilé k provozu a nehrozí zhoršení škody, můžete ho používat.
Mohu u vás řešit pojistnou událost, která vznikla mimo území ČR?
Ano, pojistné události vzniklé v zahraničí také řešíme.
Můžu řešit více pojistných událostí najednou?
Ano, je možné řešit více pojistných události najednou.
Po jaké době od nehody můžu pojistnou událost řešit?
Pojistnou událost je potřeba nahlásit co nejdříve – ideálně ihned po nehodě. Většina pojišťoven stanovuje lhůtu pro nahlášení do 15 dnů od vzniku škody. Pokud je škoda řešena z havarijního pojištění nebo povinného ručení, zbytečné otálení může vést ke krácení nebo zamítnutí pojistného plnění.
Proč dochází ke krácení pojistného plnění?
Nejčastějším důvodem krácení pojistného plnění je nahlášení a oprava poškození, které s událostí přímo nesouvisí. Ke krácení může dojít také při nedodržení smluvních podmínek nebo při uplatnění výluk stanovených v pojistné smlouvě.
